tirsdag 3. april 2012

Hagemesse med tema balkong

Hagemessen på Lillestrøm nærmer seg, 13-15. april. Den er varslet å bli større enn noen gang, og med løfte om at flere hagesentre og gartnerier deltar, vil det sannsynligvis også bli endel grønt.



Da jeg blogget fra Hagemessen i fjor, etterlyste jeg varer og utstillinger med større relevans for balkongeiere. Messen handlet mye om stein og vann i hagen og store hagemøbler til tross for at en stor del av befolkningen kun har begrenset plass på balkongen. Hvor var de smarte løsningene og gode tilbudene til balkongfolket?

I år svarer Hagemessen med balkonger som et av flere temaer på messen. Så flott!

Flere frivillige planlegger dessuten stands på årets messe. Bl.a. hageforumet Hagegal, og ikke minst Hageblogger.no hvor Anne har tatt initiativ til en egen stand for hagebloggere. Jeg skulle gjerne bidratt, men vet ennå ikke om jeg får særlig tid til noe mer enn en kjapp tur innom.

Takk for alle initiativ - det lover veldig bra!

Hagemessen 2012

4 kommentarer:

  1. Så bra at dem viser litt for dem som bare har en balkong! Enig med deg at det handler mye om stein, vann og stor hagemøbler.
    Åh, jeg kjenner at jeg gleder meg veldig.

    Ønsker deg en kjempe fin tirsdagskveld.

    SvarSlett
  2. Jeg skulle gjerne vært innom messen men bor litt for langt unna til å bare ta en svipptur innom:) Derfor får du gjerne rapportere om alt spennede om du drar dit.) God påske!

    SvarSlett
  3. Fortsatt fin påske til dere to! Jo, jeg håper å rapportere litt fra messens "balkong- og terrasseavdeling" :-)

    SvarSlett
  4. I dag har jeg besøkt hagemessen! Men - jeg fant faktisk ikke de designerbalkongene... og ikke så mye annet balkongstoff heller. Men pytt sann, Skyggebalkongen min er jo fin nok akkurat sånn som den er! :D

    SvarSlett