torsdag 18. juni 2020

Grønnrennen er på plass i skyggen

Tradisjonen tro er det hengt opp en hel del småspann og lakkerte hermetikkbokser på balkongens teglsteinsvegger. Noen henger så høyt at jeg faktisk ikke ser dem sånn uten videre. Da er det også lett å glemme at de bør tas ned noen ganger i løpet av sesongen for å vannes.


Heldigvis tåler Grønnrenne godt litt tørke, de trenger ikke næring og greier seg utmerket godt overlatt til seg selv. Forresten, når jeg vanner kan de druknes, for det tåler de oogså :)


Nå overlater jeg også resten av Skyggebalkongen til seg selv, mens jeg setter kursen for feriehagen. Det er med blandede følelser, før med 30 grader vil nok de fleste plantene tørke opp, og de er dessuten fortsatt ganske små. Morsomt at de aller minste allerede har satt blomsterknopper - som jeg da ikke får se, men pytt sann.

Jeg får trøste meg med at det blir masse å gjøre i hagen. Og dessuten det mange år siden jeg har vært der i siste del av juni.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar