lørdag 20. juni 2015

Tørre balkongtanker

Det er allerede blitt en tradisjon med hermetikkbokser og grønne blikkspann på Skyggebalkongen - selvsagt fylt med Grønnrenne (Chlorophytum).


I vår tenkte jeg at plantene skulle få ny jord, siden de ennå står i samme jord som de ble plantet i for flere år siden. De fortjener selvsagt bedre, men jeg tror ikke egentlig at de tar det så nøye. Uansett, jeg rakk det ikke. Kanskje i løpet av sommeren?

De tåler å være alene hjemme i flere uker, så jeg bekymrer meg ikke. Straks finner jeg ut hvordan det har gått med alle de som jeg faktisk har bekymret meg for.

God helg!

2 kommentarer:

  1. Håper Grønnrennene din har klart seg til du igjen er på balkongen!

    SvarSlett
  2. Takk ffor det, om de er slitne, så kommef de seg nok raskt igjen etter litt vanning.

    SvarSlett