fredag 27. mars 2015

Farvel til fantastiske roser

Det er kjedelig når en kjøpebukett blir sliten altfor tidlig. Men noen ganger står faktisk en bukett litt for lenge. Det er vel det som kalles å holde seg godt. Hvorfor måtte denne billige rosebuketten fra matbutikken på hjørnet være på sitt aller flotteste akkurat når jeg drar på påskeferie?


Jeg kunne bare ikke kaste dem, selv om de jo uansett er visne når jeg kommer tilbake. Naboen var ikke hjemme, ellers skulle hun fått overtatt stafetten. Hvem vet, kanskje de kunne holdt i to uker til med litt god pleie?

Det blir litt feil å reise bort når hverdagen har så flott pynt å by på! Denne buketten kostet ca 35,- og da bildet ble tatt hadde de stått like flotte i nesten to uker. Det er helt klart at jeg heretter skal kjøpe roser oftere, både til meg selv og andre...

Ønsker deg en herlig påske! - med en bukett som ikke er gul...

3 kommentarer:

  1. Det var en nydelig bukett med Roser!

    SvarSlett
  2. Herlige, frodige roser :) Godt man kan ta bilder og forevige dem på den måten. God påske!

    SvarSlett